Zespół


Grażyna SkurczyńskaGrażyna Skurczyńska
psycholog, praktyk psychologii pozytywnej, trener, mentor, HR Development Partner.
Specjalizuje się w rozpoznawaniu, doskonaleniu oraz wykorzystywaniu psychospołecznego potencjału człowieka (Strengths Development). W swoich projektach: szkoleniowych, warsztatowych, mentorskich czy coachingowych, odwołuje się do dorobku naukowego psychologii. pozytywnej w kontekście podnoszenia poczucia dobrostanu i poziomu jakości życia. Interesuje się zagadnieniami: inteligencji emocjonalnej, psychologicznej sprężystości czy efektywnych strategii radzenia sobie. Przygotowuje i prowadzi programy rozwojowe oparte na modelach:  organizacyjnej psychologii pozytywnej (Positive Organisational Behaviours and Development, job well-being), pozytywnej edukacji (Positive School, Positive Education) oraz pozytywnym zdrowiu (Positive Health Behaviours). Promuje i realizuje koncepcję evidence based psychological practice. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Zdobyła duże doświadczenie menedżerskie w różnych obszarach biznesu. Otwarta na nowe doświadczenia z ciągłą potrzebą rozwoju.

 

Joanna ŻymalskaJoanna Żymalska
Psycholog o specjalizacji klinicznej, moderator grup, absolwentka Studium Komunikacji Społecznej w Organizacji i Zarządzaniu. Interesuje się innowacjami w edukacji, wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii poznawczej do opracowywania efektywnych narzędzi uczenia się i nauczania. Współzałożycielka Stowarzyszenia NOESIS. Prywatnie amatorka narciarstwa i wielka miłośniczka psów, a zwłaszcza jednego.

 

 

Ewa SarkaEwa Sarka
psycholog, badacz, trener pracy, poszukiwacz różnych połączeń rytmów, kolorów, smaków i aromatów. Ciekawość świata doprowadziła ją do współpracy z wieloma firmami badawczymi w naszym kraju – zarówno przy realizacji badań marketingowych, jak i edukacyjnych. Obecnie intensywnie zajmuje się prowadzeniem sesji job coachingowych. W swojej pracy kładzie szczególny nacisk na celowość działania, świadomość słabych i  mocnych stron oraz ich wykorzystywania w kreowaniu wizerunku, poczucie sprawstwa, redukcję stresu czy lęku przed wystąpieniami publicznymi. Głód wiedzy w obszarze szeroko pojętej psychologii pracy, własne doświadczenia z okresu pozostawania bez pracy,  z działań w branży HR, organizacji pozarządowych i pożytku publicznego oraz telepracy są podstawą jej elastycznego dostosowywania się do potrzeb klientów. Przygotowując warsztaty chętnie posiłkuje się prowokacją i niespełnionymi aspiracjami kabareciarza. W trakcie spotkań stara się stwarzać przestrzeń do śmiechu, ale i do refleksji.